Saturday, March 10, 2012

Koleksi Lengkap MAID MAIDEN (KAORU)

Assalamualaikum..Akhirnya habis jugak baucer RM200 untuk buku.RM 50 aku guna beli alat2 tulis dan macam2 lagi peralatan yang sepatutnya.manakala RM150 aku gunakan sepenuhnay dengan membeli buku2 kegemaran aku di kedai yang amat aku sayangi MPH!!!!!!..yeay!!salah 1 koleksi buku aku ialah komik MAID MAIDEN by KAORU...pelukis kegemaran aku.aku memang borong seborongnya semua komik maid maiden tu.dari TUESDAY sampai FRIDAY...awat tak ada MONDAY??sebab MONDAY aku dah beli dan tinggal kat perlis.nak cari semua koleksi maid maiden ni kat perlis tak ada.ni pun aku dapat semua buku2 ni kat MPH Bukit Raja.mulanya aku cari jugak kat MPH SACC..hampa tak ada....

namun sebab aku tak putus asa akhirnya dapat jugak aku buku2 ni.hahahaha..namun macam biasa lah aku cuma ambik masa lebih kurang 2 jam sahaja untuk aku menghabiskan semua komik2 tu.namun cukup memuaskan hati aku.tak sabar tunggu karya terbaru dari KAORU...

No comments:

Post a Comment