Saturday, January 15, 2011

fisioterapi kaki d times square..

1 times square aku tawaf rini.mla2 sampai g food court dulu.then 1 aras 1 aras kami jelajah terjah..haha..dr 1 kedai ke 1 kedai..mncri keinginan hati..wah2!!!dh mcm bdk fact bhsa lak..haha..target aku nk bli suar je..haousemates2 aku yg len ada yg mncri kemeja n t-shirt.mncri habis2san..last2 jmpa gak.pa ag bedal ja..tp mmg ramai gila owg kt TS td..weekend la ktakn..mcm2 ragam ada..ada yg pkai cntct lens wana mrh lak tu..yg plng aku xleh blah yg pkai tu mamat melayu..ingt mcm edward cullen ka...hahaha...lgi gerun dr vampires..hahahaha..
ngan haousemats2...


 tu r sesaknya TS dgn manusia...tu gmbr aku ambk sblm p kdai converse nie.nk bli kasut..jeles aku dgn housemte aku yg bli kst cnverse nie..lma kot..aku ingt nk rembat  bli ja 1 kst everlast nie..cun r..hrga dlm rm70 r..tp mmndngkn kast kt umah pon dh mcm leh bkak bundle xjdi r..t xpsal2 mak aku mmbebel kat aku ag..aku bli suar ja r 1.tu pon xpotong kaki suar ag..mklmlh aku krng ktinggian..hehehe...
ni hah!!!kast ni lawa kot...huhu...harga pon ok gak..hehe..
dkt kol 7 gak r sampai shah alam td..snggah sek 2 jap bli mknan dulu..tapau r sbb dh penat sngt..blk umah nek bas seranas..hahaha...lwak kot..xtaw npa stiap kali aku nek bas sranas aku msti asa lucu smcm..hehe..hah!!msa aku tnggu KTM kt padng jawa aku nmpk staf bengkel foundry...dia nya dressing aku ingt stdnt uitm gak..bla aku tgk mka upnya dia..terkejut aku..aku ingt staf tu dh kawin..tgk2 dia pon p kl sentral gak..hahaha...aduh penat brjln mnybabkn mta aku berat lak..asa cm nk tdr ja..huhu...bubye!!!oyasuminasai....
 
 

No comments:

Post a Comment