Friday, January 14, 2011

vico hilang..aduyai...

smngt aku mndi pgi2 rini ingt nk brkfast vico n emping jagung a.k.a cornflakes.hehe..bla dh trn ke dpr.rupa2nya vico aku dh hlng..xtaw p mna..ada kaki agaknya vico aku tu.perut dh mnyanyi lagu linkin park dh nie..aku pon cena nak wat nie.apa nk mkn???selongkar punya selongkar jmpa r fish chips aku..apa ag.defroze n goreng dalam belnga r...
fish chip,chili sauce n mayonise...
 hahaha...dh mcm owg putih lak srpan aku pgi nie.mlanya ingt nk mkn dgn roti gardenia.roti lak hbs..so trpksa r mkn mcm tu ja..perut aku nk meronta2 dh waktu nie..hehe..mklumlh smlm mkn maggi ja(bnyk gak mkn smlm)..hehe.air lak xyah tnya r..dh vico aku mlrikan diri air yg ada air 0 ja r..hahaha...
hahaha...air 0 ja yg ada..
air 0 pon 0 r..haaha..sdp gak r tpi..ingt nk wat air 0 dgn gla tp asa cm pelik lak..hehe..so aku mnm cmtu ja r..haha..
 ni hasilnya kalu lpr sngt...hehe..
alang2 aku dh sebut sal mkn nie.mlm rabu yg lepas aku da mkn burger kt 1 kdai nie..sdp wei..black paper sauce dia mmg gmpk r...tapi aku mkn burger ikan ja r..mmber2 umah aku yg len mkn burger lain..tpi depa pon kta sedap gak..kedai burger nie kt depn hakim baru sek 7 shah alam..pergh!!!bleh r kalu kowg cba..hrga brpatutan..hehe...
tapi ni burger ikan r..hehe..maaf gmbr2 burger lain xsmpt nk ambk sbb dh sdp sngt suma dh mkn awal2..hehe...
 trbyng2 aku mlm burger nie..hehehe...so sape yg rjn tu leh r cba g t..hehe..

No comments:

Post a Comment