Tuesday, February 8, 2011

susahkah nak hargai sesuatu kecantikkan???

trlpa skjap yag aku da blog tmpt nk tls kalu da rsa mrh ke hape ke..haha..bkn ape...aku nk tnya tu ja..ssh sngt ka nk hrgai sesuatu kcntikkn???...aku bkn ape...alang2 owg laen dh tlg wat bg elok ape suma tu jaga r...xssh pon  mna pon...pnt2 owg lan tlg siapkan pa suma...ptt dia bersyukur dia xpyh nak tlg kmskn skali...cuba pikir prsaan owg yg kmskn bg cntik tu bla tgk ada owg dh cacatkn apa yang dia wat apa suma tu...xyah r nk sentap ape ke...kalu aku pon bengang beb!!dh nma pon aku mnusia ada prsaan mrh pa suma...bkn aku nk ungkit ka apa...tpi bila aku ckp t da r mlt2 kt blkng yg mngata aku nie bru wat sket nk ugkit yg dia wat bnyk dia xungkit pon...tu pointnya di sini...kdng2 aku trfkr brt sngt ka brng2 tu suma nk letak kt tmpt dia blk???msa wat kuarxrase lak brt kan...aduyai...sakit ati kot!!bila diri dia pandai lak nk mlwa...tpi pekerti xreti nk jaga..kalu cmtu bek xpyh..krng2nya aku yg kemek nie pon xda r pngtr sngt cm dia..so kita nie hdp brmsyarkt..soft skill tu kena ada r..br hdp nie tenag..kalu x mcm nie r..huru hara..suma nk hrpkan owg buat...dh tu dgn slumber leh kata biar r aku yg buat walaupun bkn slh aku...piirah!!!!leh mntah hijau aku dgr...bkn slh ank...aku diam ja...tapi nie kali ke-3 so aku hrp sngt bnda2 nie dprbtlkan dr awal..bila tgr nak trik mka!!!sentap!!!!mcm aku xleh sentap!!xleh tarik muka...sbb mls ja aku wat dunno ja...ikot ja kerenah kowg...tpi kali nie aku mmg mls dh nk mlyan kerenah kowg!!slah ja aku tgr r...so kalu aku tgr jgn sentap lak!!!....

3 comments:

  1. knapa??? apa salah aku??? aku hny insan biasa ja....mahapkan aku!

    ReplyDelete
  2. hi.. nice blog.. sy folo awk.. sudi2lah kiranya... :)

    ReplyDelete