Friday, February 25, 2011

JOM KAHWIN!!!!

haha....memandngkn hujung minggu dah tiba..maka terciptalah pelbagai aktiviti sampingan di rumah aku pada hujung minggu..jadi minggu nie kami semua plan nak pakai inai kt tangan masing2...kak ema..merangkap master mind untok programme nie,telah membeli inai 1 tube..cukup untuk 1 rumah nak guna..haha...apa lagi aku pon join r..dah macam orang nak kahwin dah aku tengok tangan aku..haha..

haha...ni design aku punya..sebnrnya design yang aku nak buat simple sja...tpi di sebabkan kak ema kata xdak bunga2..hehe..so jadi la macam nie..haha...


ni sebahagian saja housemate2 yang buat inai HENNA nie..yang len ada lagi..ada yang balik...so tinggai kami saja..maka menjadilah perangai gila2 kami nie..hehe..makin bertambah warna-warni hidup aku sekarang..hehe..macam2 kenangan yang ada..hehe..so kita nie kena enjoy hidup nie..muda ag..apa salahnya nak try menda baru..hehe..jadi lepas nie mungkin aku buleh buat sendiri design inai ni untuk majlis kahwin aku..hehe..xpayah nak orrder2 tukang lukis dah..hehe..pakat2 buat sorang sikit habis jugak 1 tangan nanti..hehe

1 comment:

  1. aku nk tlg buat kat ank tym ank kawen t! hehehe

    ReplyDelete