Wednesday, March 2, 2011

macam mana format karangan surat rasmi..

sedar x sedar rupanya dah lama aku tinggalkan zaman persekolahan aku..haha...nak di jadikan cerita hari jumaat nie aku kena hantar surat rasmi kat sensei aku sebab aku xdtg jawab test..apa lagi gelabah la aku..aku lupa format nak tulis surat rasmi..yang ingat format surat cinta tak rasmi ja..haha..kelam kabut aku telefon adik aku..yang adik aku pulak boleh bagi format rumusan kat aku..patut aku pelik kenapa format adik aku bagi tak payah tulis alamat aku pon kat surat tue..haha..bila aku tanya balik rupanya dia salah bagi format..aku siap cari isi penting dah..haha..
haha..rupanya zaman sekarang zaman maklumat di hujung jari..search ja kat internet suma tu..so sekarang aku dah yakin nak tulis rasmi..haha..tu belum lagi aku tulis ayat bunga-bunga...haha...tapi aku asa x patut sangat2 aku lupa format tue..haha..maaf la cekgu2 bahasa melayu aku..hehe..zaman aku kan orang dok pentingkan English education...haha..

No comments:

Post a Comment