Tuesday, March 22, 2011

kesesakan otak semakin berkurang..

salam..setelah sekian lama tak meng-update blog ni akhirnya dpat jugak aku mencoretkan sepatah dua kata..haha..dah macam nak buat speech untuk majlis apa2 pulak..maklumlah seminggu dua ni aku banyak buat kerja yang melibatkan pengarangan ayat aka esei.berlambak-lambak esaimen yang nak kena siapkan dan hantar dalam masa terdekat ni.di tambah pulak dengan presentation yang beratur panjang jugak la..boleh dikatakan setiap hari ada presentation.Tengah hari tadi presentation terakhir aku..haha.iaitu hubungan etnik ataupun orang kampung aku panggil ethnics relation...hahaha...speaking london gitu..hehe..jadual yang padat telah menyebabkan sistem pencernaan aku tak btol kot..hahaha..ooppss...maafkan saya kerana bagi tahu tu suma.hehe.nak dating pon xsempat...hahahahaha...OO0o0ppsss...STATEMENT!!...haha..gurau ja..mana ada dating2..I'm Single hokay!!.maklumlah umur makin meningkat..semester pon semakin bertambah maka kerja pon makin bertambah lagi la..dengan moto aku x sempat basuh..kesian kat my baby..lama dah xmandi..hehe..jadi petang nie xtvt aku ialah membasuh moto kesayangan aku..hehehe..kasi wax sket!!..hehe..malam nie ada meeting cakap2 engine..so kena la berkorban malam nie lagi..tapi rasanya aku nak tidur awal saja malam nie..hehe..besok kelas CATIA..aku pon xtau nak kelentong apa kat cik faiz tentang project kitorang yang apa pon x jalan lagi..hahahaha...perghh!!!akhirnya lega rasa sebab dapat tulis kat sini.hehe..lega dapat tulis suma nie..so..till we meet again next entry...ehehehe...

No comments:

Post a Comment