Sunday, April 10, 2011

I LOve yoU...and thanks t0 you to0..

salam semua..entry kali ni aku nak dedicated khas wat adileen ramlee..Nak taw dok sebab apa???kalau semua nak tau angkat tangan macam saya....hahahahaha...itulah penangan hantu kak limah...
usop wilca...hehehe

haha.bukan apa.aku nak bagitau yang hari jumaat hari tu adileen masak pasta kt aku.aku dengan penatnya pi kelas bel dah tu balik2 ada makanan best..mesti la syok!!
tambah2 sedap pulak wei.perghh!!siap aku makan tambah dengan roti cicah kuah pasta tu.memang marvellous r..haha..so000...aku sangat2 berterima kasih la kepada adileen ramlee yang telah masakkan aku pasta vegetarian tu..kalah wei pasta vege kat IKEA..hehe..

inilah dia pasta vegetarian adileen buat kat aku...





1 comment:

  1. aaaauuuuwwww~ terharunya saya! hukhukhuk...tacing wat seketika smbil ayaq mata bergenang!

    ReplyDelete