Sunday, May 22, 2011

FAIZAL TAHIR MAKIN LAKU....

wah kelas gi tu tajuk entry kali ni..hehe..bukan apa...saja nak bagi gah sikit..sebenarnya tajuk entry ni mai dari buku cosmopolitan kak ema yang aku pinjam petang tadi...memang habis aku 1 buku aku khatam petang tadi sebab aku memang bosan sangat-sangat..hehe..aku pinjam buku cosmopolitan dengan seventeen..walaupun umur dah nak masuk 21 tahun bulan september ni, tapi layan ja..zass...wah!nak highlight gak birthday tu kan..hehe..
mula-mula aku nak bercerita tentang cosmopolitan dulu..dah macam nak buat projek nilam pulak kat sekolah dulu-dulu..cikgu kata kena p perpustakaan cari buku lepas tu buat sinopsis..hehe..ni pun macam lebih kurang jugak la..cuma bukan  buku macam kat library tu la..tapi jangan risau dalam buku ni ada jugak tip-tip yang berguna..cuma keluaran cosmopolitan kali ni memang sesuai untuk sesiapa yang die hard fan of FAIZAL TAHIR!!!!!..hehe..
kali ni cosmo men cover story tentang faizal tahir..bila tengok gambar FT kat situ pergh!!..hensem..hehe..bila baca story kat bawah perjalanan karier dia makin berkembang..ye la siapa tak kenal FT kan..hehe..
tengok-tengok...nampak aura FT ...

haha..kan nampak hensem FT tu..haha..yang menarik dalam ni bagi aku la bila dia cosmo tanya tentang anak-anak dia dan dunia glemer dia..dia kata mungkin anak-anak dia tak tahu pun tentang kerjaya dia ni..dia tak nak anak-anak dia terlibat dengan dunia seni dia..harap-harap macam tu la ya FT...hehe..

boleh cair kalau FT tengok aku macam ni..hahaha..

maaf la yang ni kabur sikit..tapi tetap hensem gitu...

FAIZAL TAHIR!!!!

haaa...rugi ni kalau tak baca...lagipun ada lagi pelbagai benda menarik lain...hehe..contohnya ni...

ni salah satu koleksi summer dress tu la...lawa....hehe

taraaa...ni la dia majalah cosmo tu..jangan lupa dapatkan di pasaran..hehe..wah macam nak promote cosmo nie pulak...hehe...

selain cosmopolitan aku jugak baca majalah seventeen nie jugak..adalah jugak tip-tip menarik dalam tu...
ni lah buku nya....

antara perkara menarik yang dapat aku snap dalam magazine ni contohnya...

tentang khasiat makanan-makanan ni la...haa..nak share dengan semua...

ni bagus ni kalau nak tambah income..tambah-tambah cuti 4 bulan ni..pok cik kayo ni!!!!

ni pon bagus jugak ni...patut di baca..





ni adalah novel cecelia ahern yang terbaru..so sesiapa berminat boleh la mendapatkannya..sinopsis menarik..semalam baru nampak buku ni kat MPH BUKIT RAJA...

last but not least....dalam majalah ni ada my feveret singer..lama dah tak ada cerita tentang artis ni..bukan apa dulu ada la berangan nak jadi macam dia..biasa la zaman-zaman gelap dulu..la ni dah cancel dah impian tu...cuma minat terhadap artis ni masih mendalam lagi la..hehe..minat kan artis nie la saya pernah patah kaki dengan tangan sebab nak belajar main skate board...hehe..tapi akhirnya berjaya jugak la...hehe..cuma sekarang minat artis nie saja..benda-benda lain dah lama tinggalkan..mengikut peredaran umur la katakan...bak kata mak aku.."awat nanti hang nak bela anak atas papan skateboard tu ka??"..aduh!!
tara..mempersembahkan...........

AVRIL LAVIGNE.....uisshh..dulu die hard fan avril ni..hehe..la pon masih die hard fan...

peeewwwiittt....makin cun avril ni..aku pon memang nak jadi macam ni jugak la..boleh dak??hehe

last skali yang aku buat hari ni aku masak nasi goreng tomyam yang hangit sikit sebab menyembang dengan kak izan belakang rumah..hahahaha..tapi masih lagi boleh mngisi perut aku yang comei nie..tu la yang aky buat hari nie untuk di kongsi bersama-sama...hahaha..

sayur ja lebih ya dalam nasi saya..maaf la..

untuk masa akan datang kalau ada informasi menarik lagi mungkin akan di kongsi di ruangan ini..sehingga bertemu di entry akan datang...hahaha...
selamat malam semua.....



1 comment:

  1. lama x mkn nasi goreng ank!!!! hehehehe

    ReplyDelete