Sunday, November 6, 2011

si kecil comel dan sexy...

              Salam Aidil Adha untuk semua..seperti biasa la hari-hari raya ni...ketupat rendang juadah utama la...tpi raya ni banyak sikit la rendang nya sebab al-maklumlah kaya dengan daging korban semua..hehe..rumah aku ni peti sejuk dengan dapur dipenuhi dengan daging saja..naik pening aku di buatnya..haha..

        Huisshh macam2 organ lembu ada kat rumah aku..cakap ja nak part mana..lembu seekor pon ada..hahahaha..kebetulan pulak tahun ni ayah dengan tok aku ambik daging untuk korban serentak..maka akulah orang yang bertugas untuk mengangkut daging2 tu semua..hehe..

        Tapi tak adalah buat kenduri besar2ran punya..buat sikit2 ja..eh eh eh..ni dah terkeluaq tajuk dah ni..aku nak bercerita tentang si comel dan seksi ni..hehe..hahaha...cuba teka siapa si comel dan sexy tu??..hehe..opkos la bukan aku..haha..kalau setakat comel betul la tapi yang seksi tu bukan..hehe..

                                                    taraaa..ni lah si comel seksi tu..hahaha..

         jeng2 ni lah buah hati pengarang jantung aku..sampai angau aku sebelum balik raya sebab budak kecik ni lah..haha..bergaya tak dengan baju raya dia??punya la susah payah nak letak cekak rambut tu kat kepala..orang kata dia comei pon dia tak mau pakai..haha..skirt tu besar sebab skirt kakak dia..haha..tu lah yumi makan banyak sangat..hehehe.tu yang seksi macam tu..hehe..

         alamak terlupa nak fokus kat kasut dia la..kasut sandal nike tu!!!!..haha..tak padan dengan kecik pakai barang brand mahai..hehe..haha..ni dia pi meraya mana ntah tak jumpa2 lagi..huhu..tengok2..dia baru pi sat pon aku dah mula rindu..haha..macam mana nak balik shah alam nanti..rasa macam nak bawak sekali ja..huhu..


2 comments:

  1. ayumi dh mkin membsaq...xlma g jd anak dara la

    ReplyDelete
  2. haha..tapi kesian sangat..baju tu mmg besar sikit dengan dia..hehe

    ReplyDelete