Wednesday, June 15, 2011

hati aku bagai direntap dengan sangat kuat hanya dengan sepotong ayat sahaja...macam baru tersedar dari mimpi yang panjnag..betul kata kawan aku tu..aku cuba menjadi pendengar yang baik bila diorang ada masalah..tapi aku sendiri dibelengu masalah sendiri..penantian yang mencecah 5 tahun tanpa sebarang harapan ..

        bukan tak mahu melangkah ke hadapan cuma hati ini berat nak meninggalkannya..walaupun kebenaran memang perit sangat..tapi aku masih menharapkan keajaiban berlaku..itu sahaja..maafkan sebab aku memang tak buat apa-apapun walau aku selalu nasihat orang lain supaya bina hidup yang baru..mungkin ada yang kata aku memang pandai bagi nasihat sahaja tapi aku sendiri pun masih di takuk yang lama..tapi aku sendiri tak sedar yang penantian aku dah masuk 5 tahun..aku memang sukar nak melupakan sesuatu yang aku sayang sepenuh hati..
      
            




            

No comments:

Post a Comment